Brev:
Hyppig afføring efter overgang til NAN HA2
10. januar 2014
Alder:
6 mdr.
Hyppig afføring efter overgang til NAN HA2
Kære Helen
Tak for dit svar omkring min søns spisning, vi har allerede fået gang i en længere lur om dagen, dog ikke alle dage :)
Nu har vi et nyt spørgsmål. Vi er lige skifter fra NAN HA1 som han har fået siden han var 1 mdr. Gammel og aldrig haft maveproblemer. Nu er vi skiftet til NAN HA2 da han jo er 6 mdr. Om lidt men nu har han så afføring efter hver flaske? ca. 4 til 5 gange om dagen.. Før hen var det fast 1 gang om dagen. Nogle gange er det fast og grønt og andre gange er det grynet og tyndt (ikke vand agtigt) han får forskellig grød mest hirsegrød med forskellig frugt topping til frokost (han er glad for sveskemos) til aften får han forskelligt hjemmelavet mos med kartoffel og jordskokker og gulerødder.
Generelt er jeg MEGET omhyggelig mht. rengøring, madlavning osv. (Nogen kalder mig hysterisk) :) så vi lader aldrig mælk stå i flasken eller laver flere måltider af gangen..
Kan det være pga. Den anden NAN at han har så hyppig afføring? Det har stået på i 1.5 døgn nu.
Hilsen
Gitte